Πέμπτη 5 Μαΐου 2022

...Αναπάντεχη Δεύτερη ευκαιρία

   ...Αναπάντεχη Δεύτερη Ευκαιρία

από τη μαθήτρια της Γ' τάξεως
Σεβαστή Παπαδοπούλου

Το 2018 διαβάζοντας μια εφημερίδα είδα μια πολύ ενδιαφέρουσα καταχώρηση για ένα σχολείο ενηλίκων. Επρόκειτο για το ΣΔΕ Περιστερίου το οποίου – όπως και όλα τα ΣΔΕ – με την αποφοίτηση σου δίνει απολυτήριο γυμνασίου. Με ενδιέφερε πολύ


                                            

 Μεγάλωσα στην Καλαμάτα και όταν τελείωσα το δημοτικό μετακομίσαμε στην Αθήνα.



Αυτό δημιούργησε οικογενειακές δυσκολίες που με ανάγκασαν να μην συνεχίσω το σχολείο. Πάντα αισθανόμουν άσχημα γι’ αυτό και έλεγα στον εαυτό μου ότι αν μπορούσα θα συνέχιζα. 

Όταν έμαθα για το ΣΔΕ, αποφάσισα να μην αφήσω και αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη και έκανα την εγγραφή μου. Αν και τότε ήμουν ανήλικη, η πρώτη μου δουλειά ήταν σε μεγάλο εργοστάσιο σοκολατοποιίας και μέχρι να ενηλικιωθώ έκανα και άλλες δουλειές σε άλλα εργοστάσια και σε άλλα καταστήματα ως πωλήτρια. Σταμάτησα να δουλεύω συστηματικά όταν στα 20 μου παντρεύτηκα και έκανα οικογένεια.

Η αποφοίτηση μου από το ΣΔΕ μου έδωσε αυτοπεποίθηση όχι μόνο να συνεχίσω στο Λύκειο αλλά επίσης να δημιουργήσω τη δική μου επιχείρηση χειροποίητων πλεκτών αντικειμένων όπως τσάντες, μπλούζες, κασκόλ κτλ.


Παρόλο που ήταν μια ώριμη απόφαση με την συγκατάθεση και προτροπή της οικογένειας μου. Ο συνδυασμός εργασίας και οικογένειας δημιουργεί δυσκολίες κυρίως στα πρακτικά ζητήματα (δουλειές του σπιτιού, χρόνος με την οικογένεια κ.α.). 

Το σχολείο με βοηθά να οργανώνω την σκέψη μου και να βάζω σε εφαρμογή ευκολότερα τα σχέδια μου. 

Η επικοινωνία με τους καθηγητές και τους συμμαθητές μου καθώς και το σύνολο της σχολικής ζωής έχουν εμπλουτίσει τις εμπειρίες μου και με έχουν βοηθήσει να είμαι πιο επικοινωνιακή και ανοιχτή στις απόψεις μου τόσο στην επιχείρηση μου όσο και με την οικογένεια μου.

Το σχολείο, το Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αγίων Αναργύρων, που τώρα φοιτώ, με βοηθά να οργανώνω την σκέψη μου και να βάζω σε εφαρμογή ευκολότερα τα σχέδια μου. Η επικοινωνία με τους καθηγητές και τους συμμαθητές μου καθώς και το σύνολο της σχολικής ζωής έχουν εμπλουτίσει τις εμπειρίες μου και με έχουν βοηθήσει να είμαι πιο επικοινωνιακή και ανοιχτή στις απόψεις μου τόσο στην επιχείρηση μου όσο και με την οικογένεια μου.

 Η σχολική μου διαδρομή μου έδειξε ότι ο άνθρωπος πάντα διατηρεί την ικανότητα να μαθαίνει και να εξελίσσεται. Επομένως, πιστεύω ότι ο καθένας, που για κάποιους λόγους, οδηγήθηκε εκτός σχολείου δεν χάνει ποτέ την θέση του στη σχολική διαδικασία και μπορεί σε πρόσφορες συνθήκες πάντα να επιστρέψει!

Φυσικά, δεν ακολουθούμε όλοι την ίδια διαδρομή επιστροφής. Το σίγουρο, ωστόσο, είναι ότι όλοι έχουμε θέση στη σχολική διαδικασία και θα συμβούλευα όλα τα άτομα που διέκοψαν το σχολείο να επιστρέψουν γιατί θα είναι βοηθητικό για τη ζωή τους, την αυτογνωσία τους και την εξέλιξή τους ως ανθρώπους!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.