Πέμπτη 28 Απριλίου 2022

...Επιστροφή στο θρανίο

 ... Επιστροφή στο θρανίο

από τη μαθήτρια της Α΄ τάξεως

Ζαχαρώ Καρίτη


Οι λόγοι που ξεκίνησα ξανά το σχολείο! Ο πρώτος ήταν κάποια συζήτηση, που είχα με τον σύζυγό μου πριν πέντε περίπου χρόνια, να σκεφτώ να πάω σχολείο. Εγώ φυσικά του είπα όχι. Μετά από τόσα χρόνια, που είχα πει δεν θα ξαναπάω ποτέ! Ξαφνικά όμως, μετά από δύο τρία χρόνια, άρχισα να το σκέφτομαι και ένιωθα πολύ θετική την ψυχολογία μου, να ξεκινήσω πάλι το σχολείο. Θίξαμε τη συζήτηση πάλι για το σχολείο, με το σύζυγο, είδαμε τα υπέρ και τα κατά κι έτσι ξεκίνησα.

Μεγάλωσα στην Αθήνα. Η παιδική μου ζωή…. όχι δεν προμήνυε τη διακοπή σχολείου.

Ο λόγος που σταμάτησα το σχολείο, ήταν αντίδραση στη λάθος συμπεριφορά του μπαμπά μου.

Η πρώτη μου δουλειά, σαν παιδί, 13 ετών κι αφού αντέδρασα όπως προ είπα, ήταν σε μία μικρή βιοτεχνία, που έραβε ρούχα μωρών. Τα καθάριζα από κλωστές και τα έβαζα σε ντάνες, για να τα δώσουν όπου έπρεπε.



Έχω δουλέψει σε 5 – 6 εργοδότες. Με ρούχα, αφού είχα μάθει να χειρίζομαι, πλέον, μηχανές, κοπτοράπτη, γαζωτική, τιγκέλι, κ.α. 




Δούλεψα αποθηκάριος, στα ΤΟΙ ΜΟΙ, σε πουκάμισα, μαγιό, φόρμες!

 


Τώρα δουλεύω στο Δημοτικό Βρεφοκομείο Αθηνών, είναι πολύ όμορφα εκεί. Είμαι στην καθαριότητα και τα ζουζούνια που έχουμε εκεί μας δίνουν πολύ πολύ χαρά.

Ο συνδυασμός εργασίας και οικογένειας, αν δεν έχεις κάποιον να βοηθήσει δεν είναι εύκολος, ιδίως αν έχεις μικρά παιδιά. Πόσο να πας πάλι σχολείο. Με λίγο πείσμα και στόχο όμως μπορεί να τα καταφέρει κανείς.

Το σχολείο τώρα και συγκεκριμένα το Εσπερινό Γενικό Λύκειο των Αγίων Αναργύρων παρόλο που είμαι μεγάλη πια, δε με πειράζει καθόλου, με κάνει να νιώθω, σαν παιδί με ωριμότητα! 

Μαθαίνω περισσότερα πράγματα. Έχω ευφράδεια λόγου, περισσότερη συμμετοχή σε συζητήσεις, σεβασμό και κατανόηση. Όσο για την εξέλιξη που μας προσφέρει το σχολείο, άμα θελήσω να δώσω πανελλαδικές εξετάσεις, θα πάρω το χαρτί για την εξέλιξη σε  κάποια άλλη θέση. Αρκεί να πηγαίνουμε όσο μπορούμε και να μη χάνουμε παραδόσεις.

Η συμβουλή μου λοιπόν στα άτομα που σταμάτησαν για τον οποιοδήποτε λόγο το σχολείο είναι να το σκεφτούν καλύτερα και αν κι όταν μπορούν να πάνε. 

Χωρίς να λένε ή να σκέφτονται ότι είναι μεγάλοι πλέον!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.