Τετάρτη 13 Απριλίου 2022

...Το Διήγημά μου

 

...Το Διήγημά μου

από τον μαθητή της Γ΄ τάξεως
Σαλίκο Μέτκα

Γεια σας, είμαι ο Σαλίκο Μέτκα, μαθητής της Γ΄ τάξεως του Εσπερινού Γενικού Λυκείου Αγίων Αναργύρων.


Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους καθηγητές μου για την υποστήριξη και την εκπαίδευση μου μέχρι τώρα. 


Κατάγομαι από το Τεπελένι της Αλβανίας. Είναι μια πόλη 30 λεπτά από τα σύνορα Αλβανίας – Ελλάδας.


Ήρθα στην Ελλάδα το 1998. Εξαιτίας του εμφυλίου πολέμου που υπέστη η πατρίδα μου και από τότε εγκαταστάθηκα στην Αθήνα. 


Στο Τεπελένι μένω στο κάστρο του Αλή πάσα Τεπελενίου. Ο ίδιος ο Αλή πασάς των Ιωαννίνων το πρώτο κάστρο που έχτισε ήταν στο Τεπελένι και ύστερα στα Ιωάννινα.

 

            


Στην Ελλάδα όταν ήρθα ήμουν 11 χρονών… και έπαιζα κιθάρα στους δρόμους της Αθήνας για τα προς το ζην – ως τα 16 μου χρόνια. 

Στη συνέχεια με προσέλαβαν στην αγορά της Αθήνας … ως ψήστη ξηρών καρπών. Μέχρι τα 22 μου. Από τα 22 μέχρι τα 25 … εργάστηκα σε βενζινάδικο στην shell… και από τα 25 μέχρι τα 27 μου εργάστηκα ως μουσικοσυνθέτης. 

Πέρα από τα προαναφερόμενα έχω δουλέψει και σε οικοδομή ως βοηθός ηλεκτρολόγου για 2 χρόνια επειδή στην αγορά που εργαζόμουν δεν είχαν δουλειά όλο το χρόνο και τους 12 μήνες, με κρατούσαν περιστασιακά, μόνο στις γιορτές. Και τους υπόλοιπους μήνες πήγαινα σε οικοδομή.

Όσο για το σχολείο ήταν ένα παιδικό τραύμα! Λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίσαμε… δεν μου επιτράπηκε τότε να το συνεχίσω… οπότε τώρα που μεγάλωσα μπορούσα να πηγαίνω στο σχολείο. Το είδα σαν μια ευκαιρία να αλλάξω την ζωή μου … αλλά και να αποκτήσω  περισσότερα προσόντα.

Για όσους δεν έχουν αποφοιτήσει από γυμνάσιο ή λύκειο ή όποια άλλη σχολή ή σχολείο… για τον οποιοδήποτε  λόγο!… Σε όποια ηλικία και αν είσαι δικαιούσαι να πας στο σχολείο! 

Το σχολείο βοηθά στην κοινωνικοποίηση και στην ανάπτυξης πνευματικών αλλά και επιστημονικών τρόπων σκέψης για των  κάθε κλάδο της επιστήμης. Πλέον η αποφοίτηση από το Λύκειο είναι και απαραίτητη για την πρόσληψη στο δημόσιο ή  ως καθαριστής ή  για security! Με την αποφοίτηση από το γυμνάσιο υπάρχουν μόνο μερικές θέσεις εργασίας. Από τα συμφραζόμενα λοιπόν βγαίνει το συμπέρασμα ότι προϋποθέτω προσόντα άρα μπορώ να κάνω την ζωή μου λίγο πιο εύκολη! 

Οπότε άμεσα... Και με τόσα σχολεία στην Αθήνα είναι έγκλημα να μην έχεις πάει στο λύκειο ανεξαρτήτως ηλικίας!

Καθώς και όχι μόνο για προσωπικούς λόγους … αλλά και για πνευματικούς! 

Το σχολείο είναι πάντα ανοιχτό για όλους!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.