Κυριακή 3 Απριλίου 2022

Λίγα λόγια για μένα από μένα

...Λίγα λόγια από μένα για μένα

από τον μαθητή της Β΄τάξεως
Ελευθέριο Κουταλάκη

    Φίλοι μου και φίλες μου γεια σας. Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας δύο λόγια για εμένα. 

  Ονομάζομαι Κουταλάκης Ελευθέριος και είμαι 41 χρόνων. Έχω ένα υπέροχο παιδί, ένα αγοράκι 12 χρονών. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα αλλά έχω καταγωγή από την Κρήτη. Από μικρός, μεγάλωσα με πολύ αγάπη από τους γονείς μου αλλά και με στερήσεις όπως οι παρά πολλές οικογένειες στην χώρα μου. 

Θέλησα να γράψω αυτό το κείμενο όταν μου ζητήθηκε πιο πολύ για άλλους λόγους. Θα ήθελα να σας δώσω μια προτροπή; Μια συμβουλή; Όπως θέλει ο καθένας και η καθεμία σας ας το εκλάβει.

Ξέρετε γενικά σαν μαθητής δεν ήμουν και πολύ καλός διότι δεν είχα όρεξη ούτε να διαβάσω ούτε να πάρω τοις μετρητοίς αυτά που μου έλεγαν, πάντα καλοπροαίρετα, οι καθηγητές που είχα στο γυμνάσιο (το μόνο που είχα τελειώσει). Στο γυμνάσιο όπως είπα και παραπάνω δεν είχα όρεξη...

  Όταν πήρα απόφαση να γραφτώ στο Εσπερινό Γενικό Λύκειο των Αγίων Αναργύρων το σκεφτόμουν πάρα πολύ και για αρκετό καιρό. Για να είμαι ειλικρινής ντρεπόμουν; Φοβόμουν; Γενικά είχα τους ενδοιασμούς μου! Τώρα που τελικά έχω ξεκινήσει και είμαι ήδη στα μισά έχω να σας πως ότι δεν έχω μετανιώσει καθόλου για την απόφασή μου να γραφτώ και να τελειώσω, έστω και μετά από τόσα χρόνια, το Λύκειο. 

Στην επαγγελματική μου ζωή, έχω αλλάξει πολλές δουλειές, ξεκινώντας από οικοδομή ως σε οικοτροφείο που ζούσαν παιδιά με ειδικές ανάγκες και η οποία ήταν η αγαπημένη μου γιατί, σε αντίθεση με ό,τι νομίζουν πολλοί, αυτά τα παιδιά  μου έδωσαν πολύτιμα μαθήματα ζωής και επειδή θα ήθελα να ασχοληθώ πολύ περισσότερο με την συγκεκριμένη εργασία το πήρα απόφαση  να συνεχίσω το σχολείο και να κάνω ό,τι χρειαστεί για να συνεχίσω, βοηθώντας αυτά τα παιδιά.

Προσωπικά θα σας πω το εξής: Έχω γνωρίσει υπέροχους ανθρώπους στο Εσπερινό των Αγίων Αναργύρων, τους καθηγητές-τριες. Εδώ οι καθηγητές μας να ξέρετε μας αντιμετωπίζουν όλους-ες με αγάπη. Έχουν επιμονή, υπομονή και κατανόηση. Από όλους αυτούς τους ανθρώπους (καθηγητές-τριες) εκτός του ότι έχω μάθει αρκετά πράγματα με έχουν βοηθήσει να γίνω και καλύτερος άνθρωπος! Τελειώνοντας έχω να σας πω να μην το σκέφτεστε, μην φοβάστε, μην ντρέπεστε, ίσα ίσα  θα πρέπει να καμαρώνετε για αυτήν σας την απόφαση!

Σας ευχαριστώ όλους και ελπίζω, αν είναι εφικτό, να σας γνωρίσω και από κοντά!

  Γειά σας.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.