Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

...Μαθήτρια ετών 51

 ... Μαθήτρια ετών 51

Από τη μαθήτρια της Β’ Τάξεως

Μαγκαφά Κατερίνα

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Αθήνα. Είμαι το μεγαλύτερο από τα τρία παιδιά της οικογένειας. Ο μπαμπάς μου εργαζόταν σε μια οικοδομική εταιρία και η μαμά μου οικιακά. Από μικρή, ήθελα να γίνω αστυνομικός, γι’ αυτό επέλεξα να φοιτήσω σε γενικό λύκειο. Όταν όμως πληροφορήθηκα ότι δεν θα μπορέσω να μπω στη σχολή που ονειρευόμουν, λόγω ύψους, απογοητεύτηκα. Σε συνδυασμό με κάποια προβλήματα που είχαμε, λόγω οικονομικών δυσκολιών, εκείνο τον καιρό, πήρα την απόφαση να σταματήσω το σχολείο και να εργαστώ για να βοηθήσω και εγώ όσο μπορώ. 

Στα 15 μου, έπιασα δουλειά ως πωλήτρια σε υποδήματα και έκτοτε έχω κάνει δεκάδες δουλειές σε εργοστάσιο, σε γραφεία, σε πρατήριο καυσίμων και ως χοροδιδάσκαλος σε σχολή χορού. Τα τελευταία 15 χρόνια, εργάζομαι στην εστίαση ως σερβιτόρα και σε εκθέσεις ως προωθήτρια προϊόντων. 


    Επειδή η δουλειά μου δεν είναι καθημερινή, κατά διαστήματα, απασχολούμαι και σε διάφορες άλλες εργασίες. Ανέκαθεν ήθελα να συνεχίσω τις σπουδές μου αλλά λόγω άλλων προτεραιοτήτων, όπως το μεγάλωμα των παιδιών τα πρώτα χρόνια και ο ανύπαρκτος χρόνος, λόγω βραδινής εργασίας, τα επόμενα με έκαναν να το αναβάλλω συνεχώς.     
  Φέτος, παρά τις δυσκολίες που εξακολουθούν να υπάρχουν στην καθημερινότητα μου και την αποχή των 36 χρόνων από την σχολική ζωή, πήρα την απόφαση να επιστρέψω στα θρανία. 

    Είμαι, πλέον, μαθήτρια της Β’ Λυκείου στο Εσπερινό Γενικό Λύκειο Αγίων Αναργύρων και είμαι πολύ υπερήφανη για αυτό. Οι εξαιρετικοί καθηγητές και η συνειδητοποιημένη πλέον δίψα μου για μάθηση είναι σύμμαχοί μου. 

    Δεν ξέρω αν το απολυτήριο θα με βοηθήσει στα επαγγελματικά μου αλλά σίγουρα θα παίξει σημαντικό ρόλο στην προσωπική μου, πνευματική και ψυχική εξέλιξη. Η πρώτη επαφή μου με το χώρο του σχολείου, είναι το ίδιο κτίριο που πήγαινα και μικρή, με τους καθηγητές και τους συμμαθητές, μου δημιούργησαν απίστευτα ευχάριστα συναισθήματα. Με γύρισε στα παιδικά μου χρόνια και μου θύμισε πως είναι να είσαι ανέμελη! 

    Γι’ αυτά τα συναισθήματα και μόνο αξίζει να το αποφασίσεις και εσύ!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.