Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

...Στόχος ή Όνειρο;

 ...Στόχος ή Όνειρο;

Από τον μαθητή της Γ΄ τάξης

Ι.Κ.

Οι λόγοι για τους οποίους γύρισα, μετά από δώδεκα χρόνια, στο σχολείο είναι πολλοί και διάφοροι. Όσο μεγαλώνεις μαθαίνεις, λένε, και εγώ είπα να το κάνω πράξη. Βλέπετε έχω αφήσει πολλούς ανοιχτούς λογαριασμούς με το σχολείο. Άλλος λόγος είναι για να πραγματοποιήσω τον στόχο ή ένα από τα όνειρα  μου.
    Γεννήθηκα στην Αθήνα και μεγάλωσα στην περιοχή του Κολωνού μέχρι την έκτη τάξη δημοτικού, ύστερα μετακομίσαμε στα Πατήσια και συγκεκριμένα στον Άγιο Ελευθέριο όπου πήγα γυμνάσιο και όπου συνεχίζω να ζω.

                       

  Δύσκολα μα και ωραία συνάμα τα χρόνια στον Κολωνό!


       Εδώ έχτισα όνειρα και χαρακτήρα, εδώ είναι η περιοχή που ανδρώθηκα ο Άγιος Ελευθέριος, στα Πατήσια!
Δημοτικό πήγα στο 61ο Δημοτικό Αθηνών και Γυμνάσιο  στο 18ο Γυμνάσιο Αθηνών.     
  
61o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

    Το σχολείο προβλέπεται να ξεκινά στα έξι και να τελειώνει στα δεκαοχτώ. Ωστόσο, ως διακοπή είχα πάντα τον τερματισμό, οπότε οι απαντήσεις είναι διφορούμενες. Όμως πότε είσαι αρκετά μεγάλος για να σταματήσεις να παλεύεις για όσα έχεις ονειρευτεί; Η απάντηση που έδωσα στον εαυτό μου είναι ‘’ποτέ’’.
    Μπορεί ως νεότερος να έκανα λανθασμένες επιλογές αλλά δεν έπρεπε αφού τις αναγνώρισα να τις αποδεχθώ κιόλας! Οπότε αποφάσισα να τις αλλάξω. Να παλέψω για όσα θέλω και για όσα οι άλλοι λένε πως δεν μπορώ !
Έτσι αποφάσισα να συνεχίσω από εκεί που έμεινα. Που είχα μείνει όμως;

                        

…και κατόπιν φοίτησα στην Ε.Π.Α.Σ. Πειραιά ως Θερμοϋδραυλικός.

    Μετά από την Ε.Π.Α.Σ. ήρθε ο καιρός να πάω φαντάρος, γυρίζοντας ένιωσα μια παράξενη έλξη και μπήκα και εγώ στην οικογένεια της Ριζαρείου Εκκλησιαστικής σχολής, σπουδάζοντας στην σχολή όπου διευθυντής ήταν ο ένας από τους προστάτες μου, ο Άγιος Νεκτάριος.


                               


Η Ρασοφορία μου στη Ριζάρειο Σχολή

  



  







Ύστερα από χρόνια πήγα σε ΙΕΚ για να γίνω μάγειρας διότι μου αρέσει το μαγείρεμα και η κουζίνα γενικά.


    Οι εργασίες από τις οποίες πέρασα ήταν διάφορες! Τα πρώτα βήματα τα έκανα ως βοηθός υδραυλικού, ύστερα ως οδηγός, μάγειρας, ψήστης και άλλες!


    Δυστυχώς αυτό τον καιρό δεν δουλεύω γιατί με χτύπησε και μένα η ανεργία.

    Η συμβουλή μου πάντα είναι: ‘’Να είσαι ό,τι θες’’! Αν αυτό που είσαι, δεν είναι αυτό που θες, τότε να γίνεις! Ό,τι δεν μας αρέσει πρέπει να το αλλάζουμε γι’ αυτό και είμαι εδώ στο  Εσπερινό Λύκειο Αγίων Αναργύρων, θέλοντας να τελειώσω το Λύκειο και συν Θεώ να περάσω στην Θεολογική μέσω των πανελληνίων ώστε να συνεχίσω το όνειρο μου!
    Ύστερα από χρόνια και από παροτρύνσεις, το σκέφτηκα και επέστρεψα στα θρανία και συγκεκριμένα στα θρανία του  Εσπερινού Γενικού Λυκείου Αγίων Αναργύρων. Η προσπάθεια μου ανταμείφθηκε με ΑΡΙΣΤΕΙΟ και ελπίζω να περάσω και στην σχολή που έχω επιλέξει.

    

    Ευχαριστώ τους καθηγητές μου για την υπομονή και την επιμονή απέναντι μου και για τις γνώσεις που μου μεταλαμπαδεύουν, τους γονείς μου για την ποικίλη βοήθεια τους και την υπομονή τους όταν εγώ θέλω ησυχία για να διαβάσω, τον πνευματικό μου ο οποίος μου είχε εμπιστοσύνη πως θα τα καταφέρω και με βοηθάει, τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άνθρωπο μου ο οποίος είναι πάντα δίπλα μου και δείχνει μεγάλη υπομονή αυτό τον καιρό, επίσης με βοηθά στα μαθήματα όποτε το χρειαστώ.

    Τέλος θα ήθελα να πω σε όποιον άφησε το σχολείο από επιλογή ή όχι ότι ποτέ δεν είναι αργά! Η γνώση δεν έχει ηλικία! 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.